Friday, April 27, 2007

Goodbye My Love

Another song that I really like the lyrics is "Goodbye My Love" by S.H.E

I just think that it is really meaningful and that if a situation like that ever happens to me, that would be what I would want to convey to my partner.
:)

冷宵宵的風拼命賽馬
遺失了你的眼眶
宇宙無聲劇烈的搖晃
震碎了我的心房

誰按掉這世界的開關
沒有顏色沒有光
你的背影變成一面牆
擋住幸福的眺望

Goodbye my love goodbye
珍重再見了我的愛
以後没有我在 也要快樂起來

不確定我是否有力量
度過這一段黑暗
但你一定別像我一樣
對愛還是要渴望

Goodbye my love goodbye
珍重再見了我的愛
以后没有我在 也要快樂起來
Goodbye my love goodbye
不要枉費了這段愛
我唯一的期待 是你燦爛盛開
生命既不讓我擁有你 會有更好的給你
Goodbye my love goodbye
前面是洶湧的人海

如果應付的來 請記住我的愛
如果應付的來 請記住我的愛

No comments: